środa, 7 lipca 2010

Kiedy będzie następny odcinek?

Z jakiegoś powodu niektórym podobają się moje recenzje, szczerze mówiąc to nie wiem czemu bo jak teraz oglądam te filmiki to dochodzę do wniosku, że są beznadziejne ale mniejsza z tym. Od czasu do czasu gdzieś dostaję wiadomość z pytaniem takim jakie widzicie w tytule tego posta więc teraz chciałbym wszystkim którzy zapytali odpowiedzieć - nie wiem.

Niezadowolony(a) z odpowiedzi? W takim razie powiem trochę więcej. Zrobienie wideo-recenzji zajmuje trochę czasu. Nie umiem nagrać dobrej recenzji za pierwszym podejściem, nagranie niektórych filmików zajęło mi nawet kilka godzin. Ale teraz jestem w takiej sytuacji, że jeżeli mam te kilka godzin na nakręcenie recenzji to znaczy, że nie pracuję, a jeżeli nie pracuję to znaczy, że nie mogę wydawać kasy na gry. Wyprzedzając ewentualne pytania napiszę jeszcze, że nie pracuję dwadzieścia cztery godziny na dobę, po prostu mam poza pracą jeszcze inne obowiązki.

Ale mam ochotę coś z tym blogiem zrobić. Nagrywanie recenzji albo nawet samo pisanie sprawia mi sporo przyjemności, dlatego tyle razy próbowałem postawić tę stronę na nogi i dlatego teraz spróbuję po raz kolejny. Tym razem jednak postanowiłem podejść do sprawy bardziej realistycznie i mam nadzieję, że tym razem się uda. Nie mam jeszcze do końca obmyślonego planu działania dlatego jestem otwarty na sugestie. Może po prostu zacznę robić krótsze filmiki, takie kilka słów do rzeczy i koniec. Myślałem też nad przerzuceniem się całkowicie na formę pisaną ale materiału do czytania na necie jest chyba wystarczająco dużo.

Tak więc czekam na sugestie w komentarzach, nawet jak nie masz żadnego dobrego pomysłu to napisz coś głupiego, może po przeczytaniu tego dostanę jakiegoś nagłego przypływu inspiracji.

A tak z planów na najbliższe dni to pewnie przed końcem tygodnia pojawi się tu tekst na temat 3DS, bo mnie po prostu palce swędzą żeby coś o tym urządzeniu napisać.

5 komentarzy:

  1. Czesc nieznajomy,

    bardzo podobala mi sie stara froma recenzji i nie wyobrazam sobie lepszej. Po krotkich filmikach czulbym niedosyt, ale moze jesli byloby ich wiecej, to by sie wyrownalo? Powiem Ci czego oczekuje od filmikach gier na Youtue: gameplay i jeszcze raz gameplayu. W sumie, to w jak najkrotszym czasie chce sie dowiedziec o czym jest dana gra i czy warto w nia grac. Pozdrawiam, Piaer z ndstuff :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaproponuję pisanie głównie o CIEKAWOSTKACH. Czyli wynajdywanie gier mniej znanych i ich recenzowanie. Nie 3DSy i inne rzeczy o których KAŻDY pisze i KAŻDY czytał wiele razy. Ot luźna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, a ja zgadzam sie z przedmowca, rob to co do tej pory i nie spojleruj za bardzo.pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twoje recenzje, dzięki nim wiem czy gierka jest warta kupienia czy nie. Tak więc bierz się do roboty! (oczywiście jak bd miał czas) pozdrawiam i czekam na następne video. ;D

    OdpowiedzUsuń