poniedziałek, 5 października 2009

DSi vs DSLite

10 komentarzy:

  1. Mimo wszystko wole lite - tylko i wylacznie przez kompatybilnosc z GBA. Chociaz teraz niby na jakims programatorze da sie odpalac romy z gba via homebrew.
    Dobry film, dobre porownanie =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny odcinek ubawiłem sie pachy sluchając pozdrowień xD. No i widze ,że FF'a nie wyciągasz ze slotu ^_^. Oglądając ten odcinek co raz bardziej podoba mi sie DSi i jeżeli ktoś już ma cls czy Lite'a to myśle ,że to by była dobra decyzja kupić DSi. Jedyna wada dla tych co mają zamiar kupować DSi w Empie - nie kupujcie tam znajdźcie gdzieś taniej bo 9 stówek to nie jest mało jak na kogoś takiego jak ja. A co do odcnka jeszcze to też myślę ,że to jest wada czemu nie było DSi ware/shop wcześniej może ktoś wymyśli hacka i bedzie można tam wejść poprzez programator. (ktoś chetny?? xD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze że blog odżył, naprawde świetne porównanie ;) Czy jest szansa na test wbudowanej przeglądarki w DSi ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanko. Ile dałeś za te NDS-y ? Odkupiłeś od kogoś czy to nówki ? Pozdro !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny filmik - oby więcej takich w sieci.
    Jedniy zabrakło mi porównania jak wygląda ta sama grana jednej i drugiej konsoli.
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. Must be another guy who lives in the basement of his parent's place and has way too much time on his hands.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy następna recenzja??? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra recenzja ;d dzięki tobie zdecydowałem się na DSi! Kiedy znowu coś nakręcisz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Biore dsi :).Fajny filmik

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmik ok, sam wybrałem Lite. Jeżeli chodzi o DSiWare to tak bardzo mi go nie brakuje, i jak ktoś wcześniej napisał, można na niego wejść poprzez homebrew

    OdpowiedzUsuń