niedziela, 22 marca 2009

A PSP ma więcej dobrych gier...

Tymi słowami mój brat (wielki fanboy PSP) starał się udowodnić wyższość PSP nad dwuekranowcem i chyba wiem z czego mu się to brało, bo na DS'a faktycznie wychodzi dużo kiepskich gierek. Ale dzisiaj chciałem zobaczyć jakie wyniki dostaje GTA: CW i z ciekawości postanowiłem zajrzeć co tam słychać po drugiej stronie barykady. A tam bardzo miłe zaskoczenie (bo to zawsze miło jak brat nie ma racji) na www.gamerankings.com pięć gier na DS'a ma wynik 90 lub więcej a na PSP tylko dwie. Jeszcze lepiej wygląda to na www.metacritic.com bo tam wynik 90 lub więcej ma pięc gier z DeeSa i tylko jedna na PSP. Tak więc dwa ekrany górą!

No dobra teraz jak już przeszedł mi tryb In your face! to mogę napisać co naprawdę o tym sądzę. Zdaję sobie sprawę z tego, że pewnie ludzie mają trochę inne kryteria oceniania dla tych bardzo różnych konsol. Może wymagają więcej od technicznie szybszego sprzętu i dlatego PSP ma niższe oceny. Poza tym na mojej osobistej liście gier na PSP pewnie znalazłoby się więcej gier o ocenie 90+ (np. Loco Roco). Ale tak czy siak konsola wielkiego N może świętować kolejne zwycięstwo.

7 komentarzy:

  1. Ech tam, nie pisz tak :). Obie konsolki są świetne i obie warto mieć, po co się kłócić która lepsza? Zarówno z PSP, jak i z DSem bawię się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy nowe filmiki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na marcową wypłatę i wtedy polecę do Best Buya albo jakiegoś innego sklepu, zakupię kamerę i coś nagram. Na tym sprzęcie co mam teraz nie nagrywam bo jakość jest żenująca.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka żenująca ? jest całkiem spoko... te smugi ? żartujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Znajac go, poki tych smug nie usunie nic z filmikow nie bedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. e takie tam gadanie gry a popatrz na to ile tytułów z playstation one masz :)

    OdpowiedzUsuń